IT ūkio priežiūra

 

  Techninio aptarnavimo paslaugas galime teikti pagal du skirtingus mokėjimo modelius:

   Pirmasis  – vienkartiniai mokėjimai už suteiktas paslaugas. Paslaugų kaina priklauso nuo laiko sąnaudų. Šis modelis labiau tinka mažoms ir itin mažoms įmonėms, turinčioms iki penkių darbo vietų bei nenaudojančioms sudėtingų IT sprendimų ir specializuotos kompiuterinės įrangos. Taip pat įmonėms, turinčioms jas konsultuojantį IT specialistą.

   

Šio modelio privalumai:

 

 Apmokėjimas už faktines darbo valandas;
 Nėra iškvietimo mokesčio darbo metu.

 

 

   Antrasis  – sudaroma kompiuterinės įrangos aptarnavimo sutartis, pagal kurią klientas moka pastovų mokestį kas mėnesį. Šis modelis tinka visų tipų įmonėms. Mėnesinis mokestis priklauso nuo kompiuterinių darbo vietų ir serverių skaičiaus.

  

 

Šio modelio privalumai:

 

 Neribota pagalba nuotoliniu būdu ir konsultacijos telefonu;
 Neribojamas vizitų kiekis pas klientą;
 Vizitams netaikomas iškvietimo mokestis;
 Pastoviai stebima kompiuterių būklė naudojant pažangiausias technologijas;
 Teikiamos veiklos ir kompiuterinės įrangos būklės ataskaitos;
 Nemokamas programinės įrangos ir licencijų auditas;
 Kliento atstovavimas sprendžiant kompiuterines problemas su trečiaisiais asmenimis;
 Nemokamos konsultacijos IT ūkio planavimo ir plėtros klausimais;
 Paprastas IT biudžeto išlaidų planavimas;
 Esant didesniam kompiuterių skaičiui taikomos mėnesinio mokesčio nuolaidos.